Portfolio Ruim 30 jaar ervaring in service en onderhoud, waarvan 20 jaar in de automatisering. Centrum De Paraplu in Utrecht Ruim 10 jaar ervaring bij stichting De Paraplu (www.deparaplu.nl) als netwerk-/systeembeheerder. Ontwerp en aanleg van het netwerk (kantoor gedeelte). Ontwerp en installatie van zowel een Novell 6.5 server, als ook een Windows2003 server, met een eigen web- en mailserver. Het beheer wordt voor 90% op afstand gedaan. Ontwerp van installatie van een leslokaal voor computercursus, internetcursus etc. Brouwer ICT Services in Leusden Ruim 3 jaar ervaring in beheer, onderhoud en gebruikersondersteuning van de drukkerijketen Brouwer Groep. Beheer van 17 Novell 5.1 servers, diverse Windows servers, mailserver en ca. 1500 werkplekken. De ondersteuning van de drukkerijen in Nederland gebeurde op afstand via het eigen Wan netwerk. Akzo Nobel Resins in Bergen op Zoom 2e lijns ondersteuning in een Tokenring netwerkomgeving, Windows NT4 servers, AS400. Upgraden van Win98 werkplekken naar Win2k omgeving. ABN AMRO in Amsterdam Introductie van het Electronic Banking pakket voor Windows, 2e en 3e lijns ondersteuning aan klanten van de bank, met als doel in zo'n kort mogelijke tijd een volledig beeld te hebben van de evt. problemen en het in kaart brengen van de verstoringen en oplossingen en dit vervolgens vastleggen in Lotus Notes. Daarna zijn alle helpdesk afdelingen voor 1e, 2e en 3e lijns ondersteuning opgeleid. Vervolgens een aantal weken begeleiden van de 2e en 3e lijns ondersteuning. Belastingdienst Automatiserings Centrum in Apeldoorn Als netwerk/systeembeheerder bijna 6 jaar werkzaam geweest. Hierbij was het beheer over 18 Novell 4.11 servers en ca. 3000 gebruikers in een Windows NT4 omgeving. Opzetten van heldesk voor 1e lijns ondersteuning en uiteindelijk de coördinatie van het gehele incident proces en de registratie hiervan. Berlo Service Centrum in Utrecht Een aantal jaar leiding gegeven op dit voormalige Philips reparatie centrum, reparatie bedrijf voor consumenten elektronica. Hierbij kwamen de volgende zaken aan de orde:
Multihouse in Gouda Als Service Engineer belast met preventief- en correctief onderhoud aan computer systemen bij klanten. Later als teamleider leiding gegeven aan een team service engineers. Ondersteuning geven aan de service-desk. Planning voor onderhoudswerkzaamheden bij klanten. Het opstellen van de jaarlijkse begroting. Daarna benoemd tot Service Unit Manager. Integratie van 2 overgenomen bedrijven. Opzetten van een reparatie werkplaats in Zwolle. Bewaken klanttevredenheid. Budget verantwoordelijk. RANK XEROX in Amsterdam 10 jaar ervaring als Service Engineer, belast met preventief- en correctief onderhoud aan middelgrote en grote kopieermachines, on site bij kleine, middelgrote en zeer grote klanten. Later overgestapt op de laserprintergroep voor onderhoud aan laserprint systemen. Deze werkzaamheden waren hoofdzakelijk bij grote multinationals, verzekeringsmaatschappijen, banken, data centra en vliegmaatschappij KLM. |
||||
Top |
Home |
Services |
Back-up |
Webdesign |
Opleidingen |
Hardware |
Software |
Portfolio |
Contact |
Links |
Helpdesk |